fredag 10 februari 2012

Jag sitter och känner mig trött och tråkig. Har varit uppe en bra stund och hunnit leka med katterna, börja skriva på rapporten och fått i mig mitt morgonkaffe. Ganska effektiv morgon för all del... Men jag känner mig inte roligare för det.

Fejking being funny in swinglish
Passade i och för sig på att bli nästan helt klar med mitt virkade halsband. Mitt "vampyrskydd" som jag kallat det lite sådär lagom skämtsamt. Är riktigt nöjd med det i alla fall! Bråkar med mig själv om jag ska ha knappar eller snörning som lås bara... Lutar åt knappar även om det vore lättare att ha snörning. Lättare på sättet att jag har det hemma det vill säga. Använder jag snöre blir det korsettsnörning och det gör att det egentligen är jobbigare att ta på sig ju... Snyggt tycker jag att det är hur som.

Funderar på att göra matchande manschetter. Ska lista ut hur man gör fingervantar framöver också. Gillar de som inte går över hela fingrarna... Det är de enda jag använder om jag får välja själv och när man sitter mycket vid datorn är det ibland skönt att ha ett par nära. Åtminstone jag blir väldigt kall ibland.


Så för att summera.. Trött och tråkig, men tydligen väldigt effektiv. Kanske ska plocka fram stickningen och se vad som händer då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar