tisdag 14 februari 2012

Jag fixar mig för cykelturen till uni. Klär mig med andra ord. Alltid lika svårt att veta hur mycket eller lite man ska ha på sig i det här vädret... Så har någon idiot lagt min cykel ovanpå en hel bunt andra cyklar utanför så jag måste lyfta/lirka loss den. Inte glad för den grejen! Vem fan gör sånt? Så onödigt...


Ser mycket fram mot min lektion hur som helst. Kan virka lite grann ju, men har inte grepp på olika sätt. Har inte luskat ut beskrivningarna i min bok riktigt än. Så nu kanske jag kan få ordning på det! Så spännande! Funderar på att virka mig ett pannband så jag inte behöver vira min sjal runt huvudet när jag vill ha tofs. Men det är inte direkt det viktigaste. Snyggt med sjal också.


Inte mitt mest inspirerande inlägg, men jag ville bara skriva. Känna tangenterna under mina fingrar en liten stund. Det är något befriande med det för mig. Sen kan jag bara hoppas att någon mer än jag tycker om det som flödar ur fingertopparna. Allt kan tyvärr inte vara lika bra dock. I-landsproblem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar