fredag 17 februari 2012

Hey, ho, let's go!

Känner mig som en gammal tant. Ont i kroppen och irriterande trött. Fryst massor sen jag kom hem från min fika med Iza. Kanske av tröttheten... J-man har gjort sitt bästa för att försöka få igång mig och se till att jag har allt jag behöver. Ska vara duktig tjej och plugga nämligen.

Så ville datorn installera massor uppdateringar så jag lät den göra det. Virkat så länge. Testar olika metoder... Just nu experimenterar jag dock bara med stolpar och dubbelstolpar. Gör en ruta åt gången. Lär mig metoden ordentligt så jag kan experimentera med mönster längre fram. Rutorna jag virkar nu kommer så småningom monteras ihop till en väska eller sjal eller tröja eller vad jag nu får för mig passar bäst. Vackert rött blir det hur som helst.

Men det är rapport det ska fokuseras på nu och ingenting annat. Så jag ska rota fram mina glasögon och sätta igång. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar