tisdag 7 februari 2012

God natt-inlägg

Ligger i sängen, ensam, och somnar när som helst. Surar lite över att blogg-appen inte vill fungera på min htc även om jag hellre skriver på mobilen. Vill ju ändå KUNNA blogga från den. Får avinstallera appen och installera om den igen. Hoppas att det hjälper.

J-man är iväg på jobb som du kanske räknat ut, men jag får träffa honom redan imorgon igen. Ska nämligen till Stockholm på möbelmässa med klassen (osäker på om det är hela linjen som åker samtidigt faktiskt, men det vore inte konstigt alls med tanke på att treorna har en monter där) och jag kommer stanna kvar efteråt. Så att jag och J-man slipper vara ifrån varandra. Vi har nämligen ingen lust med det just nu. Helst skulle jag vilja krypa ner i bröstfickan på en t-shirt eller liknande och följa honom en hel dag... Bara för att jag känner mig sådär irriterande (för andra från och till) nykär igen. Pirrig och nästan oförskämt glad.

Nu har jag nog stört dig tillräckligt. Är så trött att jag tappar tråden hela tiden. Får se om det är tillåtet att fotografera (och publicera) något på mässan eller inte. Får fråga mig fram. Digin ska med i alla fall, den är ju lätt att stoppa undan ifall jag inte får använda den.

Men nu... Sova! God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar