måndag 8 augusti 2011

Upptagen tjej

Från att knappt veta vad jag ska göra med mina dagar till halvt kaos. Ja, inte riktigt än, men näst intill. Det är dags att berätta/avslöja lite småsaker tror jag minsann!

För inte alls länge sedan fick jag frågan om jag kunde hjälpa till och ordna underhållning till ett evenemang här i Linköping, så den 3e september ska det sjungas i RFSU's lokaler efter Kärleksparaden. Repetitionerna har så klart redan börjat.

För ett par dagar sedan hörde en glad vän till mig av sig och erbjöd mig en roll i en pjäs som spelas på Kammarn i Norrköping mellan 16 september och 16 oktober. Jag ska ta mig till Norrköping idag och börja med repetitioner. Lite nervös att hinna är jag, men det kommer nog gå bra!

Så börjar ju skolan den 22e augusti nu med! Nollningsveckan kan jag glömma att vara med på. Ingenting jag dör av, men visst är det lite tråkigt ändå. Den som är nyfiken på vad det är för utbildning kan förresen läsa om den här! Jag är mest intresserad av textil och väldigt sugen på silversmide... Vi får se vad jag hinner och kan göra med tiden!

Så kan det gå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar