torsdag 4 augusti 2011

God middag!

Det är faktiskt ett tag sedan jag gick upp nu. Bilden togs när jag var charmigt nyvaken. Trött är jag dock fortfarande, vilket ingen bör bli förvånad över. Jag och trött är ju mer eller mindre synonymt i värmen.

Igår blev det en väldans spontan tripp till Norrköping med bästa Iza. Vi fotade, fotade, fotade i mina gamla hemtrakter! Inspirationen flödade mer eller mindre. Riktigt härligt! Så det blir nog mer sånt... Säga vad man vill och Norrköping, men mycket vackert finns det där.

Idag är det visst spelning med Blood på L'orient här i stan. Så om du gillar postapokalyptisk brölmetall tycker jag att du ska gå dit! Om inte annat för att höra Spikens (sångarens) fantastiska röst! Han låter som en slö motorsåg som går igenom en trasig hårddisk ungefär! På det bra sättet!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar