fredag 5 augusti 2011

Så blev det kväll igen

Jag har byggt en mysplats i J-mans rum för att vi ska se på film. Han är sjuk, någonting är illa med magen och den krampar och har sig. Ändå har han jobbat och vi har varit på middag hos hans far också. Envis är han, min älskling.

Imorgon ska vi på fest som nog kommer bli väldigt kul, men också känslomässigt klurig för mig. Det kommer en person från J-mans förflutna som jag inte vet hur jag ska känna inför. Den typen av person som ger de flesta prestationsångest genom hur andra pratat om den. Även de som inte behöver bli jämförda med den personen har känt den ångesten. Yay! Eller nåt. Det kan ju gå hur bra eller illa som helst.

Den senaste tiden är jag visst full av iålandsproblem. Senast för en halvtimme sedan insåg jag att jag kan komma undan med bara 150:- trots att jag behöver två olika hårfärger (går ju ljusare så en blondering behövs), men vi har ändå inte råd med det just nu. Inte prio liksom. Tur att man inte lider så mycket av det ändå. Lite skönt är det också att veta att det inte blir jättedyrt när pengar ska läggas på det!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar