lördag 6 augusti 2011

Så var det vädret igen...

Ute är det ganska skönt måste jag säga, kanske en aningens pyttekyligt bara. Fast skönt. Det tycker jag faktiskt även om jag gillar när det är soligt och skönt. Inne är det dock inte alls överdrivet skön temperatur.

Det är sådär kvavt så man känner sig som instängd i en burk. Jag är jätteglad över att vi har fläktar kan jag lova! Svårt att inte känna sig vidrig när svetten rinner och rinner...

Kvällens partyplaner vet jag inte riktigt hur jag ska förbereda mig inför. Ren och utan svettdoft hade jag så klart tänkt, men klädmässigt. Man vill ju varken svettas för att man tagit på för mycket eller frysa... Det blir att fundera över det. Något kommer man ju alltid på!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar