måndag 1 augusti 2011

Innan jag somnar

Jag ligger ovanpå täcket och försöker känna svalkan av fläkten. Det går ganska bra ändå. Fast fötterna är obekvämt varma av någon märklig anledning...

Tänker på hur tråkig jag känner mig nu för tiden. Som om jag inte har något att berätta eller några åsikter att dela med mig av. Det är inte sant. Jag har alltid mycket tankar och åsikter. Det verkar bara vara en period som jag har lite svårare att uttrycka dem än vanligt.

Kanske behöver jag lite miljöombyte? För ett och ett halvt år sedan satt jag då och då på olika fik med min lilla dator och bloggade, bara för att det var skönt. Kanske är det dags för något sådant snart igen?
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

  1. Jag har också lite stiltje efter min galna Ukrainaresa:).. ..men det beror nog bara på utmattning. Jag kommer igång snart!

    Ja, det är ett STOOORT objektiv, har längtat och drömt om det i flera månader, så jag bara blev tvungen att köpa det!:)

    SvaraRadera
  2. Du ska få låna bredbandet, eller så skaffar vi ett till :) puss

    SvaraRadera