onsdag 31 augusti 2011

Åka, åka tåg...

Jag sitter på tåget på väg mot Linköping, hem alltså. Tåget var givetvis försenat... Tåget till Norrköping var ju försenat så då måste ju tåget tillbaka hem också vara det. Något annat vore ju skandal!

Mjo, jag är tjurig. Jag är nämligen väldigt trött. Tror inte att många som vet vad jag styr och ställer med om dagarna håller det emot mig faktiskt. Skola, nolle-p och repetitioner för två olika saker kan kännas mycket för vem som helst. Skönt att nolle-p och den ena saken jag repar för är avklarade efter helgen i alla fall. Då har jag bara två saker att fokusera på, förutom mitt liv då. Det sociala och det... J-man och katterna och familjen och vänner och det... Att hinna med är svårt.

För övrigt får jag inte heller sova hela nätter just nu eftersom Pysen bestämt att det är jättekul att leka med mina kedjor jag har om handleden och vristen. Små kattklor och tänder kan vara smärtsamt.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar