måndag 1 oktober 2012

Vill bara ha mer och mer och mer...

Via ThinkGeek.

Köp HÄR
Trench coats är snygga. Funkar i princip jämt. Har den dessutom femtioelva dolda fack som jag kan ha saker i så blir jag kär. Så kär man kan bli i en jacka i alla fall. Den uppfyller ju alla de krav jag ställde på mig själv när jag gjorde uppgiften "Bära och bevara" på uni och lite till. Vill ha!

Köp HÄR
Vad kan jag säga? Det är ju en katt-mysdräkt! MÅSTE ha! Perfekt att mysa ner sig i soffan med ju. J-man kan ha en dinosaureie-variant om han vill. Eller något annat. Jag vill i alla fall vara svart katt. Det är mest min grej.

Köp HÄR
Läppglans för nördar! Och jag som frenetiskt letar vettig röd läppglans. Skulle vara perfekt att ha en Health Potion i fickan at all times! Det är alltså den jag vill ha. Present någon? Nej? Okej då. Får bli en annan gång.

Köp HÄR
Vissa människor förstår inte det där med vad som är intressant och inte... Då gör det ju ingenting om man råkar ha en t-shirt som kan förklara det för dem. Det skulle spara mycket tid de där dagarna man verkligen inte orkar. Just saying.

Köp HÄR
Behöver jag ens säga nåt? Lite tråkigt att den inte finns i svart dock. I övrigt så... Iiiiiiiiiiiih!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar