söndag 21 oktober 2012

Tiden rinner iväg...


Den senaste tiden har varit helt galen på sitt eget vis. Jag har börjat min praktik, trots att jag inte hade någon praktikplats när praktikveckan började. J-man har varit bortrest och jobbat galet mycket. Han åker idag igen så tiden tillsammans är knapp... Tur att man har telefon och videosamtal via nätet. Så man får se varandra lite grann i alla fall. Lite energi när man saknar.

Jag är så rädd att han ska gå sönder när han jobbar så här. Även om jag vet att det bara är temporärt.

Igår passade vi i alla fall på att äta middag hos svärfar, J-man och jag. Kvällen urartade i dans i vardagsrummet. Höjdpunkten var J-mans och svärfars koordinerade danssteg. Helt grym kväll! Så blev det lite bröllopsprat så klart och musiken de dansade loss till måste definitivt finnas med på festen. De är partystartare de där två!

Det är en jobbig period kan man säga. Jag finner att jag är orkeslös mer än vanligt och lite är det väl för att det är mycket nya intryck på praktiken (som för övrigt är jättekul, så förstå mig rätt) och att jag konstant oroar mig för csn och min älskade fästman. Det är självklart utmattande. Fast det är temporärt. För jag är awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar