söndag 7 oktober 2012

Gimme more!

Via ThinkGeek.

Till HÄR
Du vet när man är iväg någonstans och börjar få dåligt batteri... Irriterande, eller hur? Men om man hade ett armband som man kunde koppla in telefonen i och ladda en stund? Jag gillar't! Och det är precis vad det där han har runt handleden är! Ett armband att ladda telefonen, eller liknande, med! Perfekt!

Köp HÄR
Ett litet datorbord... Lagom till laptopen så att man slipper värmen i knät när man sitter i soffan eller om man är sjuk och surfar i sängen. Behöver jag säga mer? Det är ju i princip en nödvändighet...

Köp HÄR
Vattensäkert anteckningsblock? Ge mig! Känns som allra mest aktuellt när jag vet att jag ska mot Thailand nästa år. Skriva på stranden... Jag skulle älska det.

Köp HÄR
Jag är väldigt förtjust i hela grejen med en filt med ärmar. Att vi inte har någon hemma än är egentligen ett mysterium. Jag skulle vilja ha flera stycken. Bara för att! Sen är det ju ett plus med den här... Det är ju en katt. Awesome!

Köp HÄR
Hela grejen med fjäderpenna och bläck tycker jag är helt underbar.. Jag har letat länge efter just ett sådant här set med flera olika "spetsar". Visst, sannolikheten att jag skulle använda det varje dag är inte så stor... Men jag skulle använda den. En hel del. Allra särskilt till den fina boken som jag och J-man skriver kärleksbrev till varandra i. Ja, vi gör sånt. Vi älskar varandra! Bara ett av många sätt att visa det på ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar