fredag 5 oktober 2012

It never ends! Awesome!

Via ThinkGeek.

Köp HÄR
Okej, de ser lite fåniga ut.. Men de rör på sig! De rör på sig beroende på hjärnaktivitet! Hur kan man inte vilja ha dem? Jag vill ha svarta, så klart, men egentligen är färgen knappast viktig. Det är bara så coolt! Jag kanske studdsade upp och ner en stund när jag hittade dem... Kanske...

Köp HÄR
Visst tycker jag om grejen med solsken på burk, men månljus är mer min grej. Jag gillar natten, jag gillar månen, jag älskar stjärnor... Plus, it's shiiiiny!

Köp HÄR
Den där grejen som man inte ser vad det är här ovanför är en häftapparat. Fast en som inte använder häftklammrar alls. Så man slipper de där små jobbiga metallbitarna. Vet att det kanske inte är det nördigaste, men det är så awesome. Jag vill ha en. Det bara är så.

Köp HÄR
En klocka som berättar för mig när jag får mess och mail och sånt? Ja tack! Behöver jag säga mer? Nej, jag tänkte väl det.

Köp HÄR
Jag har en väldig kärlek för glaskoppar. Okej, extrem kärlek. Jag hade en te-servis helt i glas som tyvärr försvann när jag flyttade runt i Stockholm... Älskade den servisen. Så jag vill ha de här. Många. Idag helst. Point made? Okej.

1 kommentar:

  1. Är fascinerad över att du jämt hittar så himla coola saker. :-) Jag gillar också "shiiiiny"-saker. ;-)

    SvaraRadera