onsdag 14 augusti 2013

Jag har sagt det förr...

...och jag säger det gärna igen. Jag tycker om att läsa mina egna inlägg. Visst finns det de som jag inte är så stolt över just för att de är lite tråkiga och intetsägande, men över lag tycker jag om vad jag skriver. Det är rätt logiskt egentligen. Jag skriver ju för det mesta om sådant jag själv skulle vilja läsa om. Sen vore det ju tråkigt om jag inte tyckte om min egna blogg. Hela poängen med bloggandet (även det sporadiska som jag sysslar med nu) skulle ju försvinna då.

Bytte sådan där header i alla fall. Kände att det var dags nu när jag bytt frisyr. Däremot är mina header fixar-skills inte riktigt där jag hade velat ha dem. Så det får vara lite som det är tills jag får en bättre idé. Lika bra.

2 kommentarer:

  1. Hmm, jag är nog snarare tvärtom. Jag känner inget speciellt inför det jag skriver. Jag skriver för att få utlopp för min skrivklåda om jag inte kan få utlopp för den genom det skönlitterära skrivandet. Och så skriver jag för att min älskade make gärna vill ha något att läsa. Visst finns det vissa av mina inlägg som jag gillar, men de är få. Alltså inlägg som jag verkligen känner att "det här blev ett väldigt bra inlägg". Däremot gillar jag dina inlägg :-) Blir alltid lika glad när jag kommer till dina inlägg ^^ Tycker det är lika spännande varje gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack <3 Det värmer verkligen att du tycker om mitt skrivande!

      Jo, vi är väl olika med sådant där.. Kanske har jag bara ett ganska stort ego när det gäller vissa saker ;) Men det är ju bra att vi är olika ändå. Och bara för att man inte känner för det man skriver så betyder ju inte det att det inte skulle vara intressant läsning! Så klart!

      Radera