torsdag 12 mars 2015

Vad hände med Stockholm?

Det är ju ett antal månader sedan jag skrev om att vi skulle komma att bli Stockholmsbor i sinom tid. Så ser det inte längre ut. Istället verkar det bli ett kontor här i Linköping snabbare än det var tänkt från början. Vilket ju känns bra för oss. Här har vi ju våra vänner och vår familj och sådant där . Men eftersom det kan svänga fort ibland så skulle det inte förvåna mig om det blir ändrat igen bara för att jag skriver ut det. Bara för att jag ska verka extra virrig liksom. Men ändå. Så ser det ut just nu.

1 kommentar:

  1. Jaha, men det är ju bra om ni kan stanna kvar! Jag satt faktiskt och tänkte på det där häromdagen och funderade på om jag skulle fråga. Fast jag kom fram till att jag i och för sig inte har med det att göra. :-P Kul som sagt att ni kan bli kvar :-)

    SvaraRadera