onsdag 13 mars 2013

Som alla andra...

Visst är det ändå lite lustigt hur mycket humöret kan förändras på grund av vädret? Jag var en sväng på stan igår och det var vår i luften. Kläderna jag hade på mig kändes lite för varma och jag passade på att handla lite inför varmare dagar. Ett par nya byxor, tröjor och en mysig snodd att vira om halsen... Det kändes allmänt skönt. Mot varmare tider liksom! Men nej.

Få har väl missat snön som kom igår... Har någon missat den så får jag gratulera, här är det hur som helst vitt igen. Jättevitt. Och den där glada känslan jag hade igår bara försvann. Usch för kyla och allt det där. Har fortfarande inga problem med mörker. Bara kylan.

Tur att man bor inomhus i alla fall. Så länge jag inte tittar eller behöver gå ut så kan jag låtsas att det är vår. Positivt tänkande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar