måndag 14 januari 2013

Närmre och närmre...

Jag var en snabb sväng i Norrköping idag. Ja, så snabb som den nu kan bli med tåg. Provade min klänning igen och kände mig som världens vackraste brud, något jag tycker att alla brudar förtjänar. Kan knappt bärga mig! Vill visa upp klänningen för J-man och hela världen nu, nu, nu! Men det får vänta... På måndag ska jag tillbaka för att påbörja ändringarna. Trodde det skulle ske idag, men klänningen ska kemtvättas och lite så innan.


Nu har jag i alla fall fått i mig lite mat och ska fortsätta sammanställningen av morgondagens redovisning i entreprenörskap. Det ska bli en väldig spännande redovisning faktiskt! Åtta presentationer av olika företagsidéer. Riktigt roligt!

I ärlighetens namn ska det bli skönt när den här veckan är över. Även om allt som händer just nu med Formex och redovisningen och allt är fantastiskt roligt så blir man ju ganska trött. Sen så är nästa kurs också väldigt spännande... Så jag ser fram emot den med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar