torsdag 17 januari 2013

Återhämtning

Igår (i natt egentligen, men ändå) lämnades rapporten in. I tisdags var redovisningen. På lördag och söndag är mina pass uppe på Formex-mässan. Ja, ungefär så ser det ut just nu. Jag är rätt glad att få lite tid emellan att bara andas på. Nog för att portföljen också ska skrivas så klart, men ändå! Lite vila mitt i allt!

På sätt och vis så har jag nog inte riktigt förstått hur trött jag varit, samtidigt så vet jag ju att jag har varit trött. Lite mer lättretlig än vanligt (stackars J-man som är så fin och förstående), lite mer stressad och virrig... När man är mitt uppe i något, och särskilt något man tycker är roligt, så glömmer man ju lätt att vila är bra. I alla fall jag. Tur att jag har någon som har koll på mig.

Nu är planen att påbörja en kort "kavaj", i brist på bättre uttryck, i samma material som jackan. Förhoppningsvis så blir den klar idag eller imorgon så jag kan bära den på mässan, så att det syns att det är just jag som dekorerar med bastråd! Det skulle vara riktigt kul! Och tvätta ska jag hinna också. Märkligt hur lite kläder som finns kvar efter en riktigt stressig period.



1 kommentar: