onsdag 23 januari 2013

En sak slutar, en annan börjar


Formex har kommit och gått. Vi har kämpat med och svurit över våra produkter fram till dess och sedan belönats med att få visa upp oss på mässan. Det har varit riktigt roligt! Fast jag skulle ljuga om jag sa att fötterna var mindre glada på mig... Att stå upp i flera timmar är väl mindre kul för de flesta, men vi har träffat väldigt mycket trevligt folk och det finns så mycket att se på när man väl fick tid att gå runt bland de andra montrarna.

I och med Formex så avslutades kursen. Vi har fortfarande en portfölj att skriva (vi fick lite extra tid eftersom mässan varit ganska tidskrävande att förbereda), men ändå. Samtidigt börjar en ny kurs. Experimentellt arbete. Det kommer bli jättespännande! Jag försöker lista ut hur jag bäst får in så mycket bröllopsrelaterat som möjligt i kursen. Så jag inte bränner ut mig. Det skulle bli så dålig stämning då...


När vi ändå snuddar vid bröllopsplaneringen... Jag har skrivit adresser för fulla muggar nu. Inbjudningarna ska ut innan vi åker till Thailand den 1e, så lite stressigt känns det. Särskilt med tanke på att så mycket av förberedelserna till inbjudningarna försvann. Längtar dock! Det ska bli underbart när svaren på vilka som kommer trillar tillbaka! Och i helgen skriver vi på pappren för hindersprövning. Eftersom den bara gäller i fyra månader så har vi varit tvungna att vänta.

Mycket på gång...

2 kommentarer: