måndag 13 juli 2015

Pretty awesome weekend

Mestadels i alla fall. Hade ett litet bråk med mitt illamående på fredagen, men annars så! Den dagen var för övrigt full av aktivitet för en gångs skull. Långpromenad, besök på sjukhuset och middag ute. Much awesomeness!

Lördagen ägnades åt picknick med J-man, hans bror och svärmor. Senare på kvällen blev det bio med J-man och svärmor. Vi såg Minions. Den är precis så söt som jag föreställt mig och hade många roliga stunder! Efter bion gick jag och J-man hem och tog det lugnt. Skönt att få tid för varandra också. Vilket vi passade på att få ännu mer på söndagen! Den spenderades med lite shopping då J-man vunnit (eller hur det var) ett presentkort och behövde inhandla lite nya kläder. Det blev badmintonrack och bollar till oss båda också och ett par lätta hantlar till mig. Sedan passade vi på att köpa frukt och andra godsaker och spenderade resten av dagen och kvällen med filmmys och allmänt livsnjutande. Pretty awesome weekend som sagt.

Nu borde jag ha lagt in lite bilder från helgen, men jag var alldeles för upptagen med att ha det bra för att komma ihåg att bry mig om sådant. Något kom förvisso upp på instagram om man följer mig där.

Får se om det blir fler långpromenader framöver, då ska jag försöka komma ihåg att ta med min kamera. Det är inte så mycket som är intressant att fota i lägenheten just nu liksom. Om man inte gillar lådor och då är vi ändå bara i inledningsfasen fortfarande så att säga. Vi vet fortfarande inte flyttdatum och det är faktiskt rätt jobbigt. Visst att vi vet att det senast blir september hur vi än gör, men om vi får flytta i augusti börjar det bli bråttom nu! Vi vill veta! Men det kommer. Och vi längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar