måndag 3 mars 2014

Virtuellt damm

Det är nästan så att jag förväntar mig att få borsta damm och spindelnät från skärmen när jag loggar in här för första gången på länge. Turligt nog bor det inga spindlar i min dator (då hade jag inte rört den igen kan jag meddela).

Så, ursäkter för att en inte bloggat på länge och så... Nej. Det kommer inte bli fler uppdateringar för det. Jag bloggar helt enkelt när och om jag vill. Yay för mig! Men det är ju så det ska vara kan jag tycka. I alla fall så länge en inte jobbar med just bloggande så klart.

Och annars? Sitter med de vanliga i-landsproblemen gällande frisyr (hur många gånger har inte det varit uppe här). Pysen har gjort sport av att vara jobbig hela dagen och Bus förstår inte att han inte kan vara i mitt knä 24 timmar om dygnet. Kärlek liksom. Kärlek är ganska centralt i mitt liv över huvud taget för övrigt. J-man, så klart, och en blandad skara av nya och gamla vänner. Precis som det ska vara!


Känns lägligt att avsluta med den otroligt nödvändiga informationen att jag nu tänker sticka på den sista raggsockan till J-man innan det blir dags att förbereda middagen. Go, go me!

1 kommentar: