söndag 4 november 2012

Rensning pågår...


Jag fick present av min fästman idag. Flera presenter egentligen, för i morse fick jag faktiskt både kaffe på sängen och kärleksbrev... Nu på eftermiddagen fick jag en ny mus till min lilla dator (äntligen en som funkar som den ska!) och en extern hårddisk. Så jag har sparat grejer... Bilder i första hand, men lite av varje. Så nu rensas det bort från lill-datorn så den blir lite gladare och inte lika trött av all information. Även stora datorn ska rensas, men den ska rensas helt och installeras om, för den är dum.

Det är faktiskt så pass att jag aldrig haft en extern hårddisk förut så jag är mer än lycklig om jag ska vara helt ärlig. Behovet har funnits, men inte pengarna. Som med mycket annat. Nu är det dock inget problem längre! 

Jag är så sjukt bortskämd idag!

1 kommentar:

  1. Du förtjänar ju egentligen så mycket mer än en kopp kaffe på sängen och en extern hårddisk! <3 om jag kunde skulle jag ge dig hela världen och de vet du <3 älskar dig!! <3

    SvaraRadera