fredag 9 november 2012

Åh, om jag hade pengar...

Jag är ganska bra på att hitta saker på nätet om jag får säga det själv. Även om jag ofta mest snubblar över dem. Det är faktiskt inte varje dag jag letar aktivt efter något speciellt. Fast det händer ju också så klart. Typ när jag letade vigselringarna för att ta ett exempel! Men nu har jag snubblat över en sån där grej igen.

TheGoldCat.com gör smycken på temat katter (surprise!), hundar och lite annat smått och gott i olika metaller. Guld, vitguld, silver... Jag spanar så klart bara på silversmyckena, eftersom det är det enda jag bär, men gå gärna in och kika runt även om du inte gillar silver lika mycket som jag!

Nu låter jag bilderna tala för sig själva... Mina favoriter från sidan. Länk till produkterna finns under varje bild så klart!

Köp HÄR
Köp HÄR
Köp HÄR
Köp HÄR

1 kommentar:

  1. Gud vilka vackra smycken! Ska nog ta och kika in där jag själv. :-)

    SvaraRadera