tisdag 3 juli 2012

Skor!

Jag har fått hem de där skorna från Tradera nu. Made in Italy till och med, vilket jag tycker är lite kul i och med J-mans italienska blod. En fjärdedels italienare är han! Hur som helst så är de perfekta. Precis den ton av silver jag letat efter länge, på stan har alla silverskor varit så mörka.


The total happiness! Del ett av min bröllopsoutfit är färdig med andra ord! Jag kom billigare undan än jag hade trott också. 161:- med frakt landade köpet på. Känns som att det är en lagom summa.


Jodå, det börjar långsamt kännas som att det är på riktigt.. Men fortfarande så mycket kvar! Många tankar om hur vi ska lösa allt blir det. Jag känner fortfarande att jag bara vill skita i allt och rymma ibland. Kanske fortsätter de tankarna? Hur som helst så är det inte det vi planerar för just nu.

1 kommentar:

  1. Riktigt fina skor! Du kommer säkert vara skitsnygg i dem! :-D Jag minns själv lättnaden när saker föll på plats en efter en.

    SvaraRadera