måndag 2 juli 2012

Lyxar till det i tröttheten

Jag sov ju länge idag och är fortfarande trött om jag ska vara helt ärlig, men jag har det fint här hemma. Lyxat med kinamat och chips och dipp. Tagit ett lagom långt bad och lagt ansiktsmask. J-man masserade mina fötter igårkväll och en stund idag när han kom hem från jobbet också. Snacka om lyx!

Kärlek!
Inspekterar mina trötta fossingar...

Sitter och småsurar över att Blackie tycker att det är roligt att vara seg och långsam. Man kan tro att en vecka helt utan dator borde ge en lite perspektiv på det där, men nej då. Det är precis som vanligt så fort jag slår mig ner vid tangenterna. Man är helt klart bortskämd när det gäller tekniken.

Nu blir det en lättöl och mer bloggläsande. Bus är myskatt också så lite kel kan det bli. J-man är iväg och repar. Imorgon ska jag hämta ut mitt ID-kort hos polisen också, så jag ser fram emot det!

Lite väl dåligt med kolsyra i lättölen.. Annars god.
Kattpuss
Mycket rörigt blir det visst när man är trött... Inte för att jag klagar, jag har det ju bra, men kanske inte lika kul att läsa det som annars?



1 kommentar: