lördag 21 juli 2012

Finally!

Jag hittade solen igår och fick lite fina bilder. Ja, du vet, så jag kan sluta tjata om mitt hår. Att det ska vara så svårt att få en rättvis bild är ju bara löjligt!



Jag älskar hur blek jag är... Vet inte hur den kärleken uppstått riktigt, men tur är det väl att jag tycker om min egen blekhet. Tycker att det är jättevackert med solbränd hy också, men på mig är det bleka vackert. Tycker jag. Fast jag är konstant nyfiken på hur jag skulle se ut som solbränd och hade jag råd skulle jag nog prova spraytan någon gång bara för att se hur det såg ut. Samtidigt är jag livrädd att jag skulle vantrivas. Märkligt i-landsproblem det där.


Färdigtjatat om håret i alla fall! Skönt va?

2 kommentarer:

  1. Det klär dig verkligen.. och jag tror att blek hy och rött hår är snyggare är brun hy till faktiskt :)

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är! :-) Och jag håller med ovanstående!

    SvaraRadera