onsdag 11 juli 2012

Några små fynd...

Ja, jag har shoppat på Tradera igen! Älskar att fynda och när man inte har så många pengar (som jag) är fynd det bästa. Misstänker att jag skulle fortsätta billighetsshoppa även om jag hade pengar men ändå... Skulle i och för sig köpa fler saker då.

Jag köpte sex stycken små hjul med nageldekorationer, men ett utav dem kommer få bo hos Sessan så det visar jag inte. Vill att hon får kika helt själv. De är i guld hur som helst och jag använder inte riktigt guld. Passar bättre i silver helt enkelt.

Lyckades inte göra en gif-fil av närbilderna så tyvärr får du leva med att det blir många bilder på rad, men det är förhoppningsvis okej!

Här är alla mina raringar!







En hel bunt med roligheter helt enkelt! Har stirrat på dem i två dagar (ja, jag är seg på att fota och lägga upp) utan att veta vart jag ska börja. Ska jag gnistra eller vara en gnutta mer diskret med pärlor? Kanske en fruktsallad på naglarna? Ja, du förstår. I skrivandes stund har jag bestämt mig för premiärmanikyren och den som har mig på facebook och/eller instagram har redan sett naglarna. Det kommer upp bilder här med dock.

Och så presenten till mig och J-man. Vi är inga stora te-drickare, men med de regniga dagar vi haft så lär det bli mer. Plus att jag hällt kamomillte i magen på J-man två dagar i rad för att lugna oroliga nerver och dåliga energier. Min vackre prins ska nämligen må bra.

Hur som helst så kunde jag inte riktigt motstå när jag hittade dessa not-formade te-grejor (silar? klämmor?). J-man lever ju för musiken och jag är inte långt därefter. Så jag slog till. Det bästa är att företaget som sålde dem på Tradera inte ens ville ha frakt så de kostade mig bara 39 pix! Jag är nöjd i alla fall!

Så fina!
Och det var de fynden... Jag inser att jag har missat en del under tiden då jag helt saknat blogglust. Får se om jag lyckas få ihop dem också så småningom!

1 kommentar: