torsdag 12 juli 2012

Oh yeah!

Jodå, det kom ett paket. Posten har börjat komma märkligt sent nu på sommaren. Vid halv fyra ungefär damp brev och sådant ner i hallen. Lite konstigt för mig som vant mig vid post klockan elva på dagen, men inte hela världen. Jag fick ju mitt paket äntligen! Ja, igen. Tradera den här gången med. Surprise!


Hängselshorts FTW! Har letat hängselbyxor i år egentligen, men lyckas inte hitta några som inte är för mammor... Vilket i och för sig är de sötaste hängselbyxorna om du frågar mig, men inte vad jag vill ha just nu. Så trenden med hängselshortsen passar mig. Bara att jag egentligen, från början, inte ville ha shorts utan långa som jag kunde vika upp som trekvarts. Hängselbyxor för mig är nämligen underbart casual och det finns massor fickor också! Mi piace fickor!

Jag kommer lätt skaffa mig mammabyxor a la hängselbyxor när det är dags för bebis hur som helst. Just nu blir det shorts-modell och hittar jag ett par långa till ett bra pris blir det ett par sådana också... Perfekt slit och släng ju!

1 kommentar:

  1. Jättefina och jag vet att du kommer passa jättebra i mammahängslebyxor också :))))))))/Kram Mamma

    SvaraRadera