onsdag 18 juli 2012

Onsdag

*nomnomnom*
Här sitter jag med en liten drink och funderar över om jag vågar gå ut på balkongen. Regnet kommer ju och går lite som det känner för de här dagarna. Skönt med frisk luft, men tråkigt att inte få sitta med en god bok på balkongen helt enkelt. Katterna är också lite ledsna för det. De är ju inte helt förtjusta i vatten.

Igår oljade jag i alla fall alla utemöbler så att de ska hålla sig fina. Jag har aldrig haft någon koll på sådant, stadsbarn som jag är. Om något oljats under min barndom så var det ingenting jag märkte av i alla fall. Inte heller har jag haft något som behöver tas om hand på det sättet i vuxen ålder förut. Kanske mest för att jag aldrig stannat länge på en och samma plats? Men J-man har koll! Han är uppvuxen i hus så det finns nog mycket han kan lära mig i framtiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar