fredag 13 juli 2012

Boring stuffs...

Det är tvättdag idag. Inte det roligaste... Hur som helst kan jag tycka att det är väldigt avslappnande att tvätta. Fast tråkigt också. I alla fall när man är grymt rastlös och mest bara vill hitta på något!

Roligare blir det inte...
Sitter mest och har tråkigt i väntan på att gå ner till tvättstugan. Förstår inte vart denna totala olust att faktiskt bara göra något kommer ifrån. Har ju projekt att sy på och en lägenhet som skulle kunna städas och två katter jag skulle kunna leka med och en bok jag skulle kunna läsa och ett bröllop att planera och.. Ja, du vet. Men jag vill ut ur lägenheten och det är nog egentligen det stora problemet. Får se om J-man vill ta sig ut lite han med sedan när han väl kommer hem.

Väggar, fönster och datorskärmar är det enda intressanta just nu tydligen.
Tog mig i alla fall lite tid att fjanta mig i spegeln sådär som jag gärna gör ibland. Bråkade med fokusen kontra smutsig spegel och funderade över hur märkligt det kan se ut med tillpiffade naglar till casualwear. Lagom oviktigt.

Bråka med autofokus...


...och mer typiskt jag blev det nog inte.
Tråkigt som sagt. Hoppas att jag får ett knasryck och typ viker en hatt och bygger ett piratskepp av köksbordet, men det ser inte ut som det just nu. Hoppas din fredag är mer tillfredsställande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar