söndag 22 juli 2012

Betalar priset för att ha kul...

Jag mår inte dåligt. Däremot är jag riktigt trött! Det var fest igår. Jag anlände stilfullt på motorcykel (nykter) och senare tog vi oss in till stan och J-man som festade med T-man! Jag hade insisterat på att de skulle ha roligt eftersom de precis börjat semestern båda två.

Det blev en promenad hem sedan. J-man har rep idag och jag tyckte att han borde gå av sig lite berusning för hans egen skull. Ja, för att han skulle må bättre idag än vad han kanske skulle göra annars. Han är ju ingen van festare min ansvarsfulla, arbetande prins. Och vattenflaska hade jag i väskan så han inte torkade ut på vägen.

Ungefär halv fem i morse var vi hemma. Vid elva gick vi upp. Kan säga att jag gärna hade sovit längre... Men jag går gärna upp med min älskling. Det är nu när han repar jag ångrar mig lite. Ryggläge i soffan i alla fall! Vi har ingenting vi behöver göra idag... Filmkväll hos en vän senare och det är ju också mest mys!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar