måndag 21 maj 2012

Leker hemmafru...


Jag skulle varit med grabbarna och repa ikväll, men jag har en del annat att ta tag i så det blev inte så ändå tyvärr. Istället är det plugg och på det leker jag hemmafru och bakar bagels till imorgon. Det kan bli en ganska lång dag nämligen så det där med lunch är bra. En matig bagel med kyckling? Ja tack! Som jag sagt förut så behöver det inte vara så att man är dålig på matlagning bara för att man hatar att laga mat. Jag har en ganska så duktig matfantasi jag faktiskt.

Det börjar för övrigt märkas att sommaren är på väg här hemma. Lägenheten är ganska varm redan och jag svettas massor vid minsta ansträngning. Kanske borde be J-man att ta ner fläktarna från vinden så jag får lite mer ork när jag jobbar i mitt arbetsrum? Värmen gör ju gärna att man blir ganska seg trots allt.

Men suck vad tråkig jag är... Men jag är duktig i alla fall. Ska bara komma på hur man är duktig och intressant/rolig samtidigt. Andra klarar ju av det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar